|
07.03, Петък - 21:00, Люмиер
|
|
|
|
Режисьор:
Оксиде Пан , Дани Пан
|
В ролите:
Павалит Монколписит , Премсине Ратанасофа , Патараварин Тимкул , Писек Интраканчит , Коркиате Лимпапат |
|
|
|
|
|
|
|
ОПАСНОСТИТЕ НА БАНКОК KRUNG THEP ANTHARAI BANGKOK DANGEROUS |
|
|
|
Тайланд,
2000, 105 мин, цветен |
|
|
|
Кон - глухоням професионален убиец, влиза в тайландския престъпен свят и бързо си спечелва репутация на безмилостен и ефикасен изпълнител. Той е съвършеният убиец, но скоро се заплита в заговори, потулени истории и предателства. Единствената му надежда за изкупление е продавачка в магазин, която го дарява с нежност, непозната му досега. Бърз, стилен и смъртоносен, този експлозивен гангстерски трилър на тайландските режисьори братя Пан не скрива своите амбиции, претендирайки още с началните си минути за титлата "Майстор на екшъна".
"За много почитатели на киното тайландските филми напоследък демонстрират почти същата адреналинова тръпка и безгранична изобретателност, които характеризираха хонконгското кино в началото на 80-те. Братя Пан залагат най-вече на визуалния стил: сред многото изключително находчиви моменти във филма една сцена (убиец-отмъстител, отиващ на почти сигурна смърт, придружен от духа на загиналия му партньор) безспорно ще влезе в пантеона на жанра. Филмът определено си е подсигурил статут на класика."
Шейн Даниелсен |
|
|
|
|
ОКСИДЕ ПАН
|
|
|
|
|
Братята близнаци Оксиде и Дани Пан работят в киноиндустрията от началото на 80-те години. Оксиде е бил колорист в Хонконг и Банкок и все още работи като такъв. През 1997 г. дебютира самостоятелно с експерименталния филм "Кой бяга?". |
|
|
|
1997 Кой бяга? |
2000 Опасностите на Банкок |
2001 Само един дубъл |
2002 Окото |
|
|
|
ДАНИ ПАН
|
|
|
|
|
Братята близнаци Оксиде и Дани Пан работят в киноиндустрията от началото на 80-те години. Дани, който вече е изградил кариера като монтажист, се присъединява към брат си през 2000 г. за създаването на първия им съвместен филм "Опасностите на Банкок". |
|
|
|
2000 Опасностите на Банкок |
2002 Окото |
2002 Нищо за губене |
|
|
|
|
|